<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Comments for Greeks Rethink</title>
	<atom:link href="http://www.greeksrethink.com/comments/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.greeksrethink.com</link>
	<description>Connecting Greek Muslims - Connecting Rethinkers of Life</description>
	<lastBuildDate>Sun, 31 Jul 2011 12:00:31 +0000</lastBuildDate>
	<generator>http://wordpress.org/?v=2.9.2</generator>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
		<item>
		<title>Comment on Μυρτώ &#8211; Η διαδρομή προς την Πίστη by Moira.</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2010/11/%ce%bc%cf%85%cf%81%cf%84%cf%8e-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%ae-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%af%cf%83%cf%84%ce%b7/comment-page-1/#comment-3644</link>
		<dc:creator>Moira.</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 31 Jul 2011 12:00:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3963#comment-3644</guid>
		<description>Myrtw...eimai se mia periodo tis zois mou pou amfisbitw ton xristianismo. Exo basanistei arketa kai ayti o xristianismos den mou dinei apantiseis stis erotiseis pou kano se antithesi me to Islam!Exo kanei ereyna gia ayti ti thriskeia tin opoia kaneis de me rotise ama thelo na akolouthiso..kai mporo na po oti brika ametrita kena.! Exo ki ego filous mousoulmanous mias kai spoudazo stin Agglia...kai mporo na po oti sumfwnw apoluta! Einai filanthropoi kai briskontai se galini kai iremia me ton esoteriko tous kosmo! Tha ithela na matho perissotera gia ton mousoulmanismo...exo arxisei na diabazo alla exo polles apories! Episis nomizo oti se exo dei stin poli pou eimai stin Agglia...den thelo na po to onoma tis polis. Mipws tha mporouses na epikoinoniseis mazi mou giati tha itan uperoxo na miliso me mia ellinida pou aspastike to Islam.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Myrtw&#8230;eimai se mia periodo tis zois mou pou amfisbitw ton xristianismo. Exo basanistei arketa kai ayti o xristianismos den mou dinei apantiseis stis erotiseis pou kano se antithesi me to Islam!Exo kanei ereyna gia ayti ti thriskeia tin opoia kaneis de me rotise ama thelo na akolouthiso..kai mporo na po oti brika ametrita kena.! Exo ki ego filous mousoulmanous mias kai spoudazo stin Agglia&#8230;kai mporo na po oti sumfwnw apoluta! Einai filanthropoi kai briskontai se galini kai iremia me ton esoteriko tous kosmo! Tha ithela na matho perissotera gia ton mousoulmanismo&#8230;exo arxisei na diabazo alla exo polles apories! Episis nomizo oti se exo dei stin poli pou eimai stin Agglia&#8230;den thelo na po to onoma tis polis. Mipws tha mporouses na epikoinoniseis mazi mou giati tha itan uperoxo na miliso me mia ellinida pou aspastike to Islam.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Eating Halal in Athens by Nadia</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2011/06/eating-halal-in-athens/comment-page-1/#comment-3643</link>
		<dc:creator>Nadia</dc:creator>
		<pubDate>Tue, 26 Jul 2011 21:24:20 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=4015#comment-3643</guid>
		<description>Is there any one who knows if it&#039;s possible to find halal meat in Thessaloniki? Would be really happy if any one knows where to buy halal.. Thanks in advance.. Nadia</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Is there any one who knows if it&#8217;s possible to find halal meat in Thessaloniki? Would be really happy if any one knows where to buy halal.. Thanks in advance.. Nadia</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on The Islamification of Britain: record numbers embrace Muslim faith by BrotherAdelfos</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2011/01/the-islamification-of-britain-record-numbers-embrace-muslim-faith/comment-page-1/#comment-3642</link>
		<dc:creator>BrotherAdelfos</dc:creator>
		<pubDate>Mon, 25 Jul 2011 17:48:38 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3987#comment-3642</guid>
		<description>Assalamu alaikom wa rahmatu&#039;llahi wa barakatuh,

Sadly, it&#039;s been quite some time since I last paid a visit to this website so dear to my heart.

I&#039;d like to seize this opportunity to thank Brother p.a. mohamed for his thorough explanation of how Islam eliminates the obnoxious caste system.

Jazakumu&#039;llahu khairan, dear Brother, wa&#039;ssalamu alaikom wa rahmatu&#039;llahi wa barakatuh, to everyone here!

BrotherAdelfos</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Assalamu alaikom wa rahmatu&#8217;llahi wa barakatuh,</p>
<p>Sadly, it&#8217;s been quite some time since I last paid a visit to this website so dear to my heart.</p>
<p>I&#8217;d like to seize this opportunity to thank Brother p.a. mohamed for his thorough explanation of how Islam eliminates the obnoxious caste system.</p>
<p>Jazakumu&#8217;llahu khairan, dear Brother, wa&#8217;ssalamu alaikom wa rahmatu&#8217;llahi wa barakatuh, to everyone here!</p>
<p>BrotherAdelfos</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on New York Times: attacks on immigrants on the rise in Greece by vasya</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2010/12/new-york-times-attacks-on-immigrants-on-the-rise-in-greece/comment-page-1/#comment-3621</link>
		<dc:creator>vasya</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 05 May 2011 17:07:01 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3967#comment-3621</guid>
		<description>Hi !</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Hi !</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Elena Pouliasi: my journey to Islam by Khattab....</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2009/09/elena-pouliasi-journey-to-islam/comment-page-1/#comment-3618</link>
		<dc:creator>Khattab....</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 24 Apr 2011 10:48:32 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3092#comment-3618</guid>
		<description>Pragmatika ekplizomai pou vlepo tosi poli elines kai elinides mousoulmanoi. Eimai apo Albania kai kai ezisa sxedon efta xronia stin ellada alla pote den gnoriza ellines pou exoun aspasti sto islam. Mou kanei megali entiposi ala mou deini kai megali xara, alithia.
Sas xereto olous me to me to xeretismo ton katoikon tou paradisou “Es Selamu Alejkum ue Rahmetull-llahi ue Barakatuhu”……..</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Pragmatika ekplizomai pou vlepo tosi poli elines kai elinides mousoulmanoi. Eimai apo Albania kai kai ezisa sxedon efta xronia stin ellada alla pote den gnoriza ellines pou exoun aspasti sto islam. Mou kanei megali entiposi ala mou deini kai megali xara, alithia.<br />
Sas xereto olous me to me to xeretismo ton katoikon tou paradisou “Es Selamu Alejkum ue Rahmetull-llahi ue Barakatuhu”……..</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Η ντροπή μου να μιλήσω για τα ερωτήματά μου με οδήγησε στο Ισλάμ by Amir Abdullah</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2010/08/%ce%b7-%ce%bd%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%ae-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ae%cf%83%cf%89-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%ac/comment-page-1/#comment-3610</link>
		<dc:creator>Amir Abdullah</dc:creator>
		<pubDate>Sun, 10 Apr 2011 00:38:11 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3706#comment-3610</guid>
		<description>Κ. Σταύρο, αυτά που περιγράφετε είναι αυτά που διδάσκει εν ολίγοις το Ιερό Κοράνι και η προφητική παράδωση. Δυστυχώς όμως πρέπει να σας στεναχωρήσω λέγοντάς σας πως η ίδια η Βίβλος καταργεί αυτά που μόλις είπατε.
Συμφωνώ πως υπάρχουν άπειρα πραγματικά μαθήματα που μπορούμε να μάθουμε μεσα απο τη Βίβλο, και ιδιαίτερα απο τα λόγια του Ιησού ειρήνη σ&#039; αυτόν. Για να μη πολυλογώ όμως, υπάρχει αυτός ο στίχος, ο οποίος καταργεί την έννοια του θελήματος Του Θεού, για να μη πώ πως καταργεί την όλη έννοια του Λόγου Του Θεού:

&quot;Χριστὸς ἡμᾶς ἐξηγόρασεν ἐκ τῆς κατάρας τοῦ νόμου γενόμενος ὑπὲρ ἡμῶν κατάρα, ὅτι γέγραπται ἐπικατάρατος πᾶς ὁ κρεμάμενος ἐπὶ ξύλου&quot; προς Γαλάτας 3:13

Και για να μην υπάρχουν παρερμηνείες:

&quot;ἐὰν δὲ γένηται ἔν τινι ἁμαρτία κρίμα θανάτου καὶ ἀποθάνῃ καὶ κρεμάσητε αὐτὸν ἐπὶ ξύλου οὐκ ἐπικοιμηθήσεται τὸ σῶμα αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ ξύλου ἀλλὰ ταφῇ θάψετε αὐτὸν ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ὅτι κεκατηραμένος ὑπὸ θεοῦ πᾶς κρεμάμενος ἐπὶ ξύλου καὶ οὐ μιανεῖτε τὴν γῆν ἣν κύριος ὁ θεός σου δίδωσίν σοι ἐν κλήρῳ&quot; Δευτερονόμιο 21:22-23

Για να το κάνω πιο...ευκολονόητο, οι Ιουδαίοι...συνήθιζαν να &quot;κρεμάνε επι ξύλου&quot; διάφορους προφήτες πριν τον Ιησού, για να δούνε αν όντως ήταν προφήτες. Δηλαδή χρησιμοποιούσαν τον παραπάνω στίχο ως δικαιολογία για αυτό. Γιαυτό ο Παύλος, ο οποίος ήταν Ιουδαίος, και αρεσκότανε στο να κυνηγάει και να σκοτώνει τους πρωτο-Χριστιανούς, όταν είδε το ολόλαμπρο φώς, άρχισε να λέει τέτοια, πως ελευθερωθήκαμε απο το θέλημα Του Θεού επειδή ο Μεσσίας was a joke που λενε και στα Αγγλικά (Θεε μου συγχώρα με), και κρεμάστικε επι ξύλου. Ποιός; Τι; Πού; Πώς; Και γιατί; Αυτά για να έχετε κάτι να σκέπτεστε, με όλο το σεβασμό. :)

Ειρήνη σοι.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Κ. Σταύρο, αυτά που περιγράφετε είναι αυτά που διδάσκει εν ολίγοις το Ιερό Κοράνι και η προφητική παράδωση. Δυστυχώς όμως πρέπει να σας στεναχωρήσω λέγοντάς σας πως η ίδια η Βίβλος καταργεί αυτά που μόλις είπατε.<br />
Συμφωνώ πως υπάρχουν άπειρα πραγματικά μαθήματα που μπορούμε να μάθουμε μεσα απο τη Βίβλο, και ιδιαίτερα απο τα λόγια του Ιησού ειρήνη σ&#8217; αυτόν. Για να μη πολυλογώ όμως, υπάρχει αυτός ο στίχος, ο οποίος καταργεί την έννοια του θελήματος Του Θεού, για να μη πώ πως καταργεί την όλη έννοια του Λόγου Του Θεού:</p>
<p>&#8220;Χριστὸς ἡμᾶς ἐξηγόρασεν ἐκ τῆς κατάρας τοῦ νόμου γενόμενος ὑπὲρ ἡμῶν κατάρα, ὅτι γέγραπται ἐπικατάρατος πᾶς ὁ κρεμάμενος ἐπὶ ξύλου&#8221; προς Γαλάτας 3:13</p>
<p>Και για να μην υπάρχουν παρερμηνείες:</p>
<p>&#8220;ἐὰν δὲ γένηται ἔν τινι ἁμαρτία κρίμα θανάτου καὶ ἀποθάνῃ καὶ κρεμάσητε αὐτὸν ἐπὶ ξύλου οὐκ ἐπικοιμηθήσεται τὸ σῶμα αὐτοῦ ἐπὶ τοῦ ξύλου ἀλλὰ ταφῇ θάψετε αὐτὸν ἐν τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ ὅτι κεκατηραμένος ὑπὸ θεοῦ πᾶς κρεμάμενος ἐπὶ ξύλου καὶ οὐ μιανεῖτε τὴν γῆν ἣν κύριος ὁ θεός σου δίδωσίν σοι ἐν κλήρῳ&#8221; Δευτερονόμιο 21:22-23</p>
<p>Για να το κάνω πιο&#8230;ευκολονόητο, οι Ιουδαίοι&#8230;συνήθιζαν να &#8220;κρεμάνε επι ξύλου&#8221; διάφορους προφήτες πριν τον Ιησού, για να δούνε αν όντως ήταν προφήτες. Δηλαδή χρησιμοποιούσαν τον παραπάνω στίχο ως δικαιολογία για αυτό. Γιαυτό ο Παύλος, ο οποίος ήταν Ιουδαίος, και αρεσκότανε στο να κυνηγάει και να σκοτώνει τους πρωτο-Χριστιανούς, όταν είδε το ολόλαμπρο φώς, άρχισε να λέει τέτοια, πως ελευθερωθήκαμε απο το θέλημα Του Θεού επειδή ο Μεσσίας was a joke που λενε και στα Αγγλικά (Θεε μου συγχώρα με), και κρεμάστικε επι ξύλου. Ποιός; Τι; Πού; Πώς; Και γιατί; Αυτά για να έχετε κάτι να σκέπτεστε, με όλο το σεβασμό. <img src='http://www.greeksrethink.com/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif' alt=':)' class='wp-smiley' /> </p>
<p>Ειρήνη σοι.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Η ντροπή μου να μιλήσω για τα ερωτήματά μου με οδήγησε στο Ισλάμ by Σταύρος Καγκάς</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2010/08/%ce%b7-%ce%bd%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%ae-%ce%bc%ce%bf%cf%85-%ce%bd%ce%b1-%ce%bc%ce%b9%ce%bb%ce%ae%cf%83%cf%89-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%b5%cf%81%cf%89%cf%84%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%ac/comment-page-1/#comment-3609</link>
		<dc:creator>Σταύρος Καγκάς</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 09 Apr 2011 10:58:51 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3706#comment-3609</guid>
		<description>Ποια  είναι  η  αλήθεια  για  τον  θεό;
Αγαπητή     Σωτηρία:   Διάβασα   την  εμπειρία  σου  &amp;  συγκινήθηκα  με  την  έντονη  επιθυμία  σου   να  ψάξεις  &amp;  να  βρεις   την  αλήθεια  για  τον  θεό.    Αλλά  θέλοντας  να  είμαι  ειλικρινής    μαζί  σου  θα  σου   πω  ότι  έπρεπε  να  κάνεις  ποιο  ενδελεχή  έρευνα  για  ένα  τόσο  σοβαρό  θέμα  που  επηρεάζει  τη  ζωή  σου  τόσο  στο  παρόν  όσο  πολύ  περισσότερο     στο  μέλλον .        
Σαν  αρχή  αυτής  της  επικοινωνίας   μας  θα  ήθελα  να  απαντήσω  σε   2  ερωτήματά  σου. 
Ίσως  βρεις  απαντήσεις   που  να  σε  καλύπτουν .
Γιατί υπάρχουν τόσες πολλές θρησκείες;   ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ;
Βέβαια, όλες οι θρησκείες βασικά είναι το μέσον με το οποίον οι άνθρωποι αποδίδουν τιμή σε μια ανώτερη δύναμη, μια θεότητα. Όμως, εκτός απ’ αυτό, υπάρχουν μερικές άλλες εντυπωσιακές ομοιότητες μεταξύ πολλών διαφορετικών θρησκειών. Ο συνταγματάρχης Ι. Γκαρνιέ, που ανάλυσε πολλές διαφορετικές θρησκείες στην περιεκτική του εργασία «Η Λατρεία των Νεκρών», έγραψε: «Παντού βρίσκομε τις πιο καταπληκτικές ομοιότητες σε ιεροτελεστίες, τελετές, έθιμα, παραδόσεις, και στα ονόματα και στις σχέσεις των αντίστοιχων θεών τους.»
Οι ομοιότητες έχουν οδηγήσει μερικούς να συμφωνήσουν με τον συγγραφέα Γ. Β. Σω που είπε: «Υπάρχει μόνο μία θρησκεία, αν και υπάρχουν εκατό διαφορετικές παραλλαγές της.»
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ;
Πολλοί ιστορικοί πιστεύουν ότι η μεγάλη πλειονότητα των θρησκευτικών συνηθειών προήλθαν από την ίδια πηγή. Παραδείγματος χάρη, ο συνταγματάρχης Γκαρνιέ έλαβε υπ’ όψη του την έρευνα αρκετών εξεχόντων μελετητών της αρχαίας ιστορίας και έβγαλε το συμπέρασμα ότι αυτοί «έχουν αναμφίβολα αποδείξει . . . ότι, όχι μόνο οι Αιγύπτιοι, οι Χαλδαίοι, οι Φοίνικες, οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι, αλλά επίσης οι Ινδουιστές, οι Βουδδιστές της Κίνας και του Θιβέτ, οι Γότθοι, οι Αγγλο-Σάξονες, οι Δρυίδες (Κέλτες), οι Μεξικανοί και οι Περουβιανοί, οι ιθαγενείς της Αυστραλίας και ακόμη οι άγριοι των Νησιών της Νότιας Θάλασσας, πρέπει όλοι να έχουν αντλήσει τις θρησκευτικές τους ιδέες από μια κοινή πηγή και ένα κοινό κέντρο.»
Αλλά πού βρισκόταν αυτή η «κοινή πηγή»; Πού βρισκόταν η αρχή των θρησκευτικών δοξασιών που επηρέασαν ολόκληρο τον αρχαίο κόσμο; «Η Βαβυλών,» λέγει ο Γκαρνιέ, ήταν «το κέντρο από το οποίο προήλθε ο αρχαίος Παγανισμός.» Και άλλοι συμφωνούν, όπως ο καθηγητής των αρχαίων γλωσσών Μόρρις Τζάστρω, ο οποίος γράφει για «τη βαθιά επίδραση που είχε στον αρχαίο κόσμο η θρησκευτική σκέψη της Βαβυλώνας.»
Όμως, αυτό το ίδιο συμπέρασμα γράφτηκε χιλιάδες χρόνια πριν στη Βίβλο. Περιγράφει με συντομία την οικοδόμηση μιας πόλεως, που περιλάμβανε ένα τεράστιο πύργο, η οποία τελικά ονομάσθηκε Βαβυλώνα. Η αρχαία Βαβυλώνα, στην Ανατολή, ήταν φημισμένη για τον θρησκευτικό της πολιτισμό. Αλλά η θρησκεία που ασκείτο εκεί δυσαρέστησε τον Παντοδύναμο Θεό. Έτσι σύγχυσε τις γλώσσες τους και «εκείθεν διεσκόρπισεν αυτούς ο Κύριος επί το πρόσωπον πάσης της γης.»—Γέν. 11:1-9.
Σαν αποτέλεσμα, οι θρησκευτικές συνήθειες και δοξασίες της Βαβυλώνας επεκτάθηκαν σε όλη τη γη. Όπως ακριβώς οι νέες γλώσσες μεταβιβάσθηκαν από γενιά σε γενιά, έτσι μεταβιβάσθηκε και η θρησκεία της αρχαίας Βαβυλώνας. Αυτό δικαιολογεί τις βασικές ομοιότητες των αρχαίων θρησκειών και πολλών σήμερα. Αλλά η Βίβλος δείχνει επίσης ότι, η θρησκεία που ευαρέστησε τον  Θεό επέζησε, και πριν από 2.000 χρόνια εκτέθηκε στις διδασκαλίες του Ιησού Χριστού.
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΕΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ;
Εάν η Χριστιανοσύνη ήταν η αγνή μορφή λατρείας ξεχωριστή από εκείνες που είχαν την αρχή τους στη Βαβυλώνα—γιατί βρίσκουμε τόσο πολλές μορφές της; Για παράδειγμα, ένας Αμερικανός Ινδιάνος αρχηγός ρώτησε ένα Χριστιανό ιεραπόστολο που ήρθε με μερικούς λευκούς αποίκους: «Εάν δεν υπάρχει παρά μια μόνο θρησκεία γιατί εσείς οι λευκοί διαφέρετε μεταξύ σας τόσο πολύ στη θρησκεία; Γιατί δεν συμφωνείτε όλοι, εφόσον όλοι μπορείτε να διαβάζετε το Βιβλίο;»
Ο αρχηγός έθιξε μια από τις βασικές αιτίες των διαφορών—μια έλλειψη αναγνώσεως «του Βιβλίου». Πολλοί που ομολογούν ότι είναι Χριστιανοί απλώς αγνοούν τις διδασκαλίες του Χριστού όπως έχουν καταγραφεί στη Βίβλο. Όμως, υπάρχουν άλλοι που διαστρέφουν αυτά που είναι στη Βίβλο. Αυτοί ‘λαλούν διεστραμμένα για να αποσπώσι τους μαθητάς οπίσω αυτών.’ Αυτό, επίσης, παράγει ένα πλήθος θρησκευτικών δογμάτων, που όλα ισχυρίζονται ότι είναι Χριστιανικά. Όμως, στο μέσον αυτής της συγχύσεως διαφορετικών θρησκειών, η αγνή λατρεία παραμένει ακόμη έως αυτή την ημέρα.—Πράξ. 20:29, 30· 2 Πέτρ. 3:16.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;
Ο Ιησούς είπε: «Από των καρπών αυτών θέλετε γνωρίσει αυτούς.» (Ματθ. 7:16) Με άλλα λόγια, αυτό θα γινόταν με βάση αυτά που κάνουν.  Γνώριζες  Σωτηρία  αν η θρησκεία σου εναρμονίζεται ή όχι με  τους κανόνες της Βίβλου; Ο απόστολος Παύλος συμβούλευσε: «Πάντα δοκιμάζετε, το καλόν κατέχετε.»—1 Θεσ. 5:21.
Ενώ η σύγχυση των θρησκειών στον κόσμο υπήρξε μια επιβλαβής δύναμη, η αληθινή λατρεία φέρνει ευλογίες. Μας βοηθάει να γνωρίσουμε τον Θεό. Μας καθοδηγεί ανάμεσα από τις παγίδες της ζωής, μας δίνει μια σταθερή ελπίδα και αφαιρεί πολλές από τις σημερινές εντάσεις. Ασφαλώς αξίζει τον κόπο να την αναζητήσουμε. 

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ

ΓΝΗΣΙΑ ΑΓΑΠΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ. «Εκ τούτου θέλουσι γνωρίσει πάντες ότι είσθε μαθηταί μου, εάν έχητε αγάπην προς αλλήλους.»—Ιωάν. 13:35.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. «Ο λόγος ο ιδικός σου είναι αλήθεια,» είτε ο Ιησούς σε προσευχή στον ουράνιο Πατέρα του.—Ιωάν. 17:17.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Ο Ιησούς δίδαξε τους γνήσιους ακολούθους του να προσεύχωνται: «Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς· αγιασθήτω το όνομά σου.» (Ματθ. 6:9) Ο Ιησούς είπε επίσης σε προσευχή: «Εφανέρωσα εις αυτούς (τους μαθητές) το όνομά σου και θέλω φανερώσει.» (Ιωάν. 17:26) Ασφαλώς εφανέρωσε το ιερό όνομα. —Ψαλμ. 83:18.

ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Ο Ιησούς προείπε ότι οι μαθητές του θα εκπλήρωναν αυτή την προφητική εντολή: «Και θέλει κηρυχθή τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη προς μαρτυρίαν εις πάντα τα έθνη, και τότε θέλει ελθεί το τέλος.»—Ματθ. 24:14.

ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. «Θρησκεία καθαρά και αμίαντος ενώπιον του Θεού και Πατρός είναι αύτη, . . . να φυλάττη εαυτόν αμόλυντον από του κόσμου.»—Ιακ. 1:27.
Ποιος είναι ο σκοπός της ζωής μου;  Σωτηρία.   Αυτό το ερώτημα έχει προβληματίσει φιλοσόφους, θεολόγους και επιστήμονες επί χιλιετίες. Έχουν γραφτεί αμέτρητοι τόμοι από άτομα που επιχείρησαν να δώσουν απάντηση. Οι προσπάθειές τους απέβησαν μάταιες, και πολλοί έχουν συμπεράνει ότι το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί. Ωστόσο, υπάρχει απάντηση. Αν και αυτή η απάντηση έχει βαθύ νόημα, δεν είναι περίπλοκη. Εξηγείται στην Αγία Γραφή. Το κλειδί για μια ευτυχισμένη, γεμάτη νόημα ζωή είναι το εξής: Πρέπει να έχουμε κατάλληλη σχέση με  τον Δημιουργό και ουράνιο Πατέρα μας. Πώς μπορούμε να το πετύχουμε αυτό;
Υπάρχουν δύο φαινομενικά αντιφατικές πλευρές που περιλαμβάνονται στο να πλησιάσει κάποιος τον Θεό. Όσοι το κάνουν αυτό τον φοβούνται αλλά και τον αγαπούν. Ας εξετάσουμε δύο Γραφικά εδάφια που υποστηρίζουν αυτή τη δήλωση. Πριν από πολλά χρόνια, ο σοφός Βασιλιάς Σολομών μελέτησε προσεκτικά τους ανθρώπους και κατέγραψε τα συμπεράσματά του σε ένα βιβλίο της Αγίας Γραφής, τον Εκκλησιαστή. Συνοψίζοντας τις παρατηρήσεις του, έγραψε: «Η κατάληξη της υπόθεσης, αφού ακούστηκαν όλα, είναι: Να φοβάσαι τον αληθινό Θεό και να τηρείς τις εντολές του. Διότι αυτή είναι όλη η υποχρέωση του ανθρώπου». (Εκκλησιαστής 12:13) Αιώνες αργότερα, όταν ρωτήθηκε ο Ιησούς ποια ήταν η μεγαλύτερη εντολή στο Νόμο που δόθηκε στον Μωυσή, απάντησε: «Πρέπει να αγαπάς  τον Θεό σου με όλη σου την καρδιά και με όλη σου την ψυχή και με όλη σου τη διάνοια». (Ματθαίος 22:37) Μήπως σου φαίνεται παράξενο το ότι πρέπει και να φοβόμαστε αλλά και να αγαπάμε τον Θεό; Ας εξετάσουμε τη σημασία του φόβου και της αγάπης, καθώς και το πώς αυτά συνεργάζονται για να παραγάγουν μια ικανοποιητική σχέση με τον Θεό.
Τι Σημαίνει ο Φόβος του Θεού
Ο γεμάτος σεβασμό φόβος είναι ουσιώδης αν θέλουμε να λατρεύουμε τον Θεό με αποδεκτό τρόπο. Η Γραφή λέει: «Ο φόβος του Θεού είναι η αρχή της σοφίας». (Ψαλμός 111:10) Ο απόστολος Παύλος έγραψε: «Ας έχουμε παρ’ αξία καλοσύνη, μέσω της οποίας μπορούμε να αποδίδουμε στον Θεό ευπρόσδεκτα ιερή υπηρεσία με θεοσεβή φόβο και δέος». (Εβραίους 12:28) Παρόμοια, ένας άγγελος στο μεσουράνημα, τον οποίο είδε σε όραμα ο απόστολος Ιωάννης, άρχισε να διακηρύττει τα καλά νέα με τα εξής λόγια: «Φοβηθείτε τον Θεό και δώστε του δόξα».—Αποκάλυψη 14:6, 7.
Αυτός ο φόβος του Θεού, που είναι τόσο απαραίτητος για μια ζωή γεμάτη νόημα, δεν είναι ίδιος με το νοσηρό αίσθημα του τρόμου. Πιθανόν να νιώσουμε τρόμο αν απειληθούμε από κάποιον αμείλικτο και επικίνδυνο εγκληματία. Αλλά ο φόβος για τον Θεό—ή αλλιώς ο θεοσεβής φόβος—είναι το δέος και η βαθιά ευλάβεια απέναντι στον Δημιουργό. Περιλαμβάνει επίσης τον υγιή φόβο μήπως δυσαρεστήσουμε τον Θεό επειδή αυτός είναι ο Υπέρτατος Κριτής και ο Παντοδύναμος, ο οποίος έχει και τη δύναμη και την εξουσία να τιμωρεί όσους τον παρακούν.
Ο Φόβος και η Αγάπη Συνεργάζονται
Εντούτοις, ο Θεός δεν θέλει να τον υπηρετούν οι άνθρωποι απλώς και μόνο επειδή νιώθουν δέος για αυτόν. Είναι κατ’ εξοχήν Θεός αγάπης. Ο απόστολος Ιωάννης υποκινήθηκε να γράψει: «Ο Θεός είναι αγάπη». (1 Ιωάννη 4:8) Ο  Θεός έχει πολιτευτεί πολύ στοργικά με την ανθρωπότητα και θέλει να ανταποκρίνονται οι άνθρωποι αγαπώντας τον και αυτοί με τη σειρά τους. Πώς, όμως, συμβιβάζεται αυτή η αγάπη με το θεοσεβή φόβο; Στην πραγματικότητα αυτά τα δύο συνδέονται μεταξύ τους. Ο ψαλμωδός έγραψε: «Η στενή σχέση με τον θεό  είναι για εκείνους που τον φοβούνται».—Ψαλμός 25:14.
Αναλογίσου   το αίσθημα σεβασμού και δέους που έχει ένα παιδί για τον πατέρα του που είναι ισχυρός και σοφός. Παράλληλα, όμως, αυτό το παιδί θα ανταποκρίνεται στην αγάπη του πατέρα του. Θα εμπιστεύεται τον πατέρα του και θα αποβλέπει σε εκείνον για καθοδηγία, πεπεισμένο ότι αυτή η καθοδηγία θα του φέρει οφέλη. Παρόμοια, αν εμείς αγαπάμε και φοβόμαστε τον Θεό  θα υπακούμε στην καθοδηγία του και αυτό θα μας ωφελεί. Πρόσεξε τι είπε  σχετικά με τους Ισραηλίτες: «Μακάρι να κάνουν την καρδιά τους να με φοβάται και να τηρεί όλες τις εντολές μου πάντοτε, προκειμένου να πηγαίνουν καλά τα πράγματα για αυτούς και τους γιους τους στον αιώνα!»—Δευτερονόμιο 5:29.
Ναι, ο θεοσεβής φόβος   Σωτηρία  δεν οδηγεί στη δουλεία αλλά στην ελευθερία, ούτε οδηγεί στη λύπη αλλά στη χαρά. Ο Ησαΐας προφήτευσε σχετικά με τον Ιησού: «Η απόλαυσή του θα είναι στο φόβο του Θεού». (Ησαΐας 11:3) Και ο ψαλμωδός έγραψε: «Ευτυχισμένος είναι ο άνθρωπος που φοβάται τον Θεό στις εντολές του οποίου έχει βρει πολύ μεγάλη ευχαρίστηση».—Ψαλμός 112:1.
Είναι προφανές ότι δεν μπορούμε να φοβόμαστε ούτε να αγαπάμε τον Θεό αν δεν τον γνωρίζουμε. Να γιατί είναι τόσο σημαντική η μελέτη της Γραφής. Αυτή η μελέτη μάς βοηθάει να κατανοούμε την προσωπικότητα του Θεού και να αναγνωρίζουμε πόσο σοφό είναι να ακολουθούμε την καθοδηγία του. Καθώς πλησιάζουμε περισσότερο τον Θεό, θέλουμε να κάνουμε το θέλημά του και υποκινούμαστε να τηρούμε τις εντολές του, γνωρίζοντας ότι αυτές θα μας ωφελούν.—1 Ιωάννη 5:3.
Το να γνωρίζει κάποιος ότι ακολουθεί το σωστό δρόμο στη ζωή αποτελεί αιτία χαράς. 

  Ελπίζω  να  απόλαυσες   τις  σκέψεις  μου. Φιλικά: Σταύρος   Καγκάς  
  e-mail  stavroskagas@yahoo.gr      210-4912467       6945723684</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ποια  είναι  η  αλήθεια  για  τον  θεό;<br />
Αγαπητή     Σωτηρία:   Διάβασα   την  εμπειρία  σου  &amp;  συγκινήθηκα  με  την  έντονη  επιθυμία  σου   να  ψάξεις  &amp;  να  βρεις   την  αλήθεια  για  τον  θεό.    Αλλά  θέλοντας  να  είμαι  ειλικρινής    μαζί  σου  θα  σου   πω  ότι  έπρεπε  να  κάνεις  ποιο  ενδελεχή  έρευνα  για  ένα  τόσο  σοβαρό  θέμα  που  επηρεάζει  τη  ζωή  σου  τόσο  στο  παρόν  όσο  πολύ  περισσότερο     στο  μέλλον .<br />
Σαν  αρχή  αυτής  της  επικοινωνίας   μας  θα  ήθελα  να  απαντήσω  σε   2  ερωτήματά  σου.<br />
Ίσως  βρεις  απαντήσεις   που  να  σε  καλύπτουν .<br />
Γιατί υπάρχουν τόσες πολλές θρησκείες;   ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ;<br />
Βέβαια, όλες οι θρησκείες βασικά είναι το μέσον με το οποίον οι άνθρωποι αποδίδουν τιμή σε μια ανώτερη δύναμη, μια θεότητα. Όμως, εκτός απ’ αυτό, υπάρχουν μερικές άλλες εντυπωσιακές ομοιότητες μεταξύ πολλών διαφορετικών θρησκειών. Ο συνταγματάρχης Ι. Γκαρνιέ, που ανάλυσε πολλές διαφορετικές θρησκείες στην περιεκτική του εργασία «Η Λατρεία των Νεκρών», έγραψε: «Παντού βρίσκομε τις πιο καταπληκτικές ομοιότητες σε ιεροτελεστίες, τελετές, έθιμα, παραδόσεις, και στα ονόματα και στις σχέσεις των αντίστοιχων θεών τους.»<br />
Οι ομοιότητες έχουν οδηγήσει μερικούς να συμφωνήσουν με τον συγγραφέα Γ. Β. Σω που είπε: «Υπάρχει μόνο μία θρησκεία, αν και υπάρχουν εκατό διαφορετικές παραλλαγές της.»<br />
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ;<br />
Πολλοί ιστορικοί πιστεύουν ότι η μεγάλη πλειονότητα των θρησκευτικών συνηθειών προήλθαν από την ίδια πηγή. Παραδείγματος χάρη, ο συνταγματάρχης Γκαρνιέ έλαβε υπ’ όψη του την έρευνα αρκετών εξεχόντων μελετητών της αρχαίας ιστορίας και έβγαλε το συμπέρασμα ότι αυτοί «έχουν αναμφίβολα αποδείξει . . . ότι, όχι μόνο οι Αιγύπτιοι, οι Χαλδαίοι, οι Φοίνικες, οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι, αλλά επίσης οι Ινδουιστές, οι Βουδδιστές της Κίνας και του Θιβέτ, οι Γότθοι, οι Αγγλο-Σάξονες, οι Δρυίδες (Κέλτες), οι Μεξικανοί και οι Περουβιανοί, οι ιθαγενείς της Αυστραλίας και ακόμη οι άγριοι των Νησιών της Νότιας Θάλασσας, πρέπει όλοι να έχουν αντλήσει τις θρησκευτικές τους ιδέες από μια κοινή πηγή και ένα κοινό κέντρο.»<br />
Αλλά πού βρισκόταν αυτή η «κοινή πηγή»; Πού βρισκόταν η αρχή των θρησκευτικών δοξασιών που επηρέασαν ολόκληρο τον αρχαίο κόσμο; «Η Βαβυλών,» λέγει ο Γκαρνιέ, ήταν «το κέντρο από το οποίο προήλθε ο αρχαίος Παγανισμός.» Και άλλοι συμφωνούν, όπως ο καθηγητής των αρχαίων γλωσσών Μόρρις Τζάστρω, ο οποίος γράφει για «τη βαθιά επίδραση που είχε στον αρχαίο κόσμο η θρησκευτική σκέψη της Βαβυλώνας.»<br />
Όμως, αυτό το ίδιο συμπέρασμα γράφτηκε χιλιάδες χρόνια πριν στη Βίβλο. Περιγράφει με συντομία την οικοδόμηση μιας πόλεως, που περιλάμβανε ένα τεράστιο πύργο, η οποία τελικά ονομάσθηκε Βαβυλώνα. Η αρχαία Βαβυλώνα, στην Ανατολή, ήταν φημισμένη για τον θρησκευτικό της πολιτισμό. Αλλά η θρησκεία που ασκείτο εκεί δυσαρέστησε τον Παντοδύναμο Θεό. Έτσι σύγχυσε τις γλώσσες τους και «εκείθεν διεσκόρπισεν αυτούς ο Κύριος επί το πρόσωπον πάσης της γης.»—Γέν. 11:1-9.<br />
Σαν αποτέλεσμα, οι θρησκευτικές συνήθειες και δοξασίες της Βαβυλώνας επεκτάθηκαν σε όλη τη γη. Όπως ακριβώς οι νέες γλώσσες μεταβιβάσθηκαν από γενιά σε γενιά, έτσι μεταβιβάσθηκε και η θρησκεία της αρχαίας Βαβυλώνας. Αυτό δικαιολογεί τις βασικές ομοιότητες των αρχαίων θρησκειών και πολλών σήμερα. Αλλά η Βίβλος δείχνει επίσης ότι, η θρησκεία που ευαρέστησε τον  Θεό επέζησε, και πριν από 2.000 χρόνια εκτέθηκε στις διδασκαλίες του Ιησού Χριστού.<br />
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΕΣ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ;<br />
Εάν η Χριστιανοσύνη ήταν η αγνή μορφή λατρείας ξεχωριστή από εκείνες που είχαν την αρχή τους στη Βαβυλώνα—γιατί βρίσκουμε τόσο πολλές μορφές της; Για παράδειγμα, ένας Αμερικανός Ινδιάνος αρχηγός ρώτησε ένα Χριστιανό ιεραπόστολο που ήρθε με μερικούς λευκούς αποίκους: «Εάν δεν υπάρχει παρά μια μόνο θρησκεία γιατί εσείς οι λευκοί διαφέρετε μεταξύ σας τόσο πολύ στη θρησκεία; Γιατί δεν συμφωνείτε όλοι, εφόσον όλοι μπορείτε να διαβάζετε το Βιβλίο;»<br />
Ο αρχηγός έθιξε μια από τις βασικές αιτίες των διαφορών—μια έλλειψη αναγνώσεως «του Βιβλίου». Πολλοί που ομολογούν ότι είναι Χριστιανοί απλώς αγνοούν τις διδασκαλίες του Χριστού όπως έχουν καταγραφεί στη Βίβλο. Όμως, υπάρχουν άλλοι που διαστρέφουν αυτά που είναι στη Βίβλο. Αυτοί ‘λαλούν διεστραμμένα για να αποσπώσι τους μαθητάς οπίσω αυτών.’ Αυτό, επίσης, παράγει ένα πλήθος θρησκευτικών δογμάτων, που όλα ισχυρίζονται ότι είναι Χριστιανικά. Όμως, στο μέσον αυτής της συγχύσεως διαφορετικών θρησκειών, η αγνή λατρεία παραμένει ακόμη έως αυτή την ημέρα.—Πράξ. 20:29, 30· 2 Πέτρ. 3:16.<br />
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ;<br />
Ο Ιησούς είπε: «Από των καρπών αυτών θέλετε γνωρίσει αυτούς.» (Ματθ. 7:16) Με άλλα λόγια, αυτό θα γινόταν με βάση αυτά που κάνουν.  Γνώριζες  Σωτηρία  αν η θρησκεία σου εναρμονίζεται ή όχι με  τους κανόνες της Βίβλου; Ο απόστολος Παύλος συμβούλευσε: «Πάντα δοκιμάζετε, το καλόν κατέχετε.»—1 Θεσ. 5:21.<br />
Ενώ η σύγχυση των θρησκειών στον κόσμο υπήρξε μια επιβλαβής δύναμη, η αληθινή λατρεία φέρνει ευλογίες. Μας βοηθάει να γνωρίσουμε τον Θεό. Μας καθοδηγεί ανάμεσα από τις παγίδες της ζωής, μας δίνει μια σταθερή ελπίδα και αφαιρεί πολλές από τις σημερινές εντάσεις. Ασφαλώς αξίζει τον κόπο να την αναζητήσουμε. </p>
<p>ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ</p>
<p>ΓΝΗΣΙΑ ΑΓΑΠΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ. «Εκ τούτου θέλουσι γνωρίσει πάντες ότι είσθε μαθηταί μου, εάν έχητε αγάπην προς αλλήλους.»—Ιωάν. 13:35.</p>
<p>ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. «Ο λόγος ο ιδικός σου είναι αλήθεια,» είτε ο Ιησούς σε προσευχή στον ουράνιο Πατέρα του.—Ιωάν. 17:17.</p>
<p>ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Ο Ιησούς δίδαξε τους γνήσιους ακολούθους του να προσεύχωνται: «Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς· αγιασθήτω το όνομά σου.» (Ματθ. 6:9) Ο Ιησούς είπε επίσης σε προσευχή: «Εφανέρωσα εις αυτούς (τους μαθητές) το όνομά σου και θέλω φανερώσει.» (Ιωάν. 17:26) Ασφαλώς εφανέρωσε το ιερό όνομα. —Ψαλμ. 83:18.</p>
<p>ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Ο Ιησούς προείπε ότι οι μαθητές του θα εκπλήρωναν αυτή την προφητική εντολή: «Και θέλει κηρυχθή τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη προς μαρτυρίαν εις πάντα τα έθνη, και τότε θέλει ελθεί το τέλος.»—Ματθ. 24:14.</p>
<p>ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. «Θρησκεία καθαρά και αμίαντος ενώπιον του Θεού και Πατρός είναι αύτη, . . . να φυλάττη εαυτόν αμόλυντον από του κόσμου.»—Ιακ. 1:27.<br />
Ποιος είναι ο σκοπός της ζωής μου;  Σωτηρία.   Αυτό το ερώτημα έχει προβληματίσει φιλοσόφους, θεολόγους και επιστήμονες επί χιλιετίες. Έχουν γραφτεί αμέτρητοι τόμοι από άτομα που επιχείρησαν να δώσουν απάντηση. Οι προσπάθειές τους απέβησαν μάταιες, και πολλοί έχουν συμπεράνει ότι το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί. Ωστόσο, υπάρχει απάντηση. Αν και αυτή η απάντηση έχει βαθύ νόημα, δεν είναι περίπλοκη. Εξηγείται στην Αγία Γραφή. Το κλειδί για μια ευτυχισμένη, γεμάτη νόημα ζωή είναι το εξής: Πρέπει να έχουμε κατάλληλη σχέση με  τον Δημιουργό και ουράνιο Πατέρα μας. Πώς μπορούμε να το πετύχουμε αυτό;<br />
Υπάρχουν δύο φαινομενικά αντιφατικές πλευρές που περιλαμβάνονται στο να πλησιάσει κάποιος τον Θεό. Όσοι το κάνουν αυτό τον φοβούνται αλλά και τον αγαπούν. Ας εξετάσουμε δύο Γραφικά εδάφια που υποστηρίζουν αυτή τη δήλωση. Πριν από πολλά χρόνια, ο σοφός Βασιλιάς Σολομών μελέτησε προσεκτικά τους ανθρώπους και κατέγραψε τα συμπεράσματά του σε ένα βιβλίο της Αγίας Γραφής, τον Εκκλησιαστή. Συνοψίζοντας τις παρατηρήσεις του, έγραψε: «Η κατάληξη της υπόθεσης, αφού ακούστηκαν όλα, είναι: Να φοβάσαι τον αληθινό Θεό και να τηρείς τις εντολές του. Διότι αυτή είναι όλη η υποχρέωση του ανθρώπου». (Εκκλησιαστής 12:13) Αιώνες αργότερα, όταν ρωτήθηκε ο Ιησούς ποια ήταν η μεγαλύτερη εντολή στο Νόμο που δόθηκε στον Μωυσή, απάντησε: «Πρέπει να αγαπάς  τον Θεό σου με όλη σου την καρδιά και με όλη σου την ψυχή και με όλη σου τη διάνοια». (Ματθαίος 22:37) Μήπως σου φαίνεται παράξενο το ότι πρέπει και να φοβόμαστε αλλά και να αγαπάμε τον Θεό; Ας εξετάσουμε τη σημασία του φόβου και της αγάπης, καθώς και το πώς αυτά συνεργάζονται για να παραγάγουν μια ικανοποιητική σχέση με τον Θεό.<br />
Τι Σημαίνει ο Φόβος του Θεού<br />
Ο γεμάτος σεβασμό φόβος είναι ουσιώδης αν θέλουμε να λατρεύουμε τον Θεό με αποδεκτό τρόπο. Η Γραφή λέει: «Ο φόβος του Θεού είναι η αρχή της σοφίας». (Ψαλμός 111:10) Ο απόστολος Παύλος έγραψε: «Ας έχουμε παρ’ αξία καλοσύνη, μέσω της οποίας μπορούμε να αποδίδουμε στον Θεό ευπρόσδεκτα ιερή υπηρεσία με θεοσεβή φόβο και δέος». (Εβραίους 12:28) Παρόμοια, ένας άγγελος στο μεσουράνημα, τον οποίο είδε σε όραμα ο απόστολος Ιωάννης, άρχισε να διακηρύττει τα καλά νέα με τα εξής λόγια: «Φοβηθείτε τον Θεό και δώστε του δόξα».—Αποκάλυψη 14:6, 7.<br />
Αυτός ο φόβος του Θεού, που είναι τόσο απαραίτητος για μια ζωή γεμάτη νόημα, δεν είναι ίδιος με το νοσηρό αίσθημα του τρόμου. Πιθανόν να νιώσουμε τρόμο αν απειληθούμε από κάποιον αμείλικτο και επικίνδυνο εγκληματία. Αλλά ο φόβος για τον Θεό—ή αλλιώς ο θεοσεβής φόβος—είναι το δέος και η βαθιά ευλάβεια απέναντι στον Δημιουργό. Περιλαμβάνει επίσης τον υγιή φόβο μήπως δυσαρεστήσουμε τον Θεό επειδή αυτός είναι ο Υπέρτατος Κριτής και ο Παντοδύναμος, ο οποίος έχει και τη δύναμη και την εξουσία να τιμωρεί όσους τον παρακούν.<br />
Ο Φόβος και η Αγάπη Συνεργάζονται<br />
Εντούτοις, ο Θεός δεν θέλει να τον υπηρετούν οι άνθρωποι απλώς και μόνο επειδή νιώθουν δέος για αυτόν. Είναι κατ’ εξοχήν Θεός αγάπης. Ο απόστολος Ιωάννης υποκινήθηκε να γράψει: «Ο Θεός είναι αγάπη». (1 Ιωάννη 4:8) Ο  Θεός έχει πολιτευτεί πολύ στοργικά με την ανθρωπότητα και θέλει να ανταποκρίνονται οι άνθρωποι αγαπώντας τον και αυτοί με τη σειρά τους. Πώς, όμως, συμβιβάζεται αυτή η αγάπη με το θεοσεβή φόβο; Στην πραγματικότητα αυτά τα δύο συνδέονται μεταξύ τους. Ο ψαλμωδός έγραψε: «Η στενή σχέση με τον θεό  είναι για εκείνους που τον φοβούνται».—Ψαλμός 25:14.<br />
Αναλογίσου   το αίσθημα σεβασμού και δέους που έχει ένα παιδί για τον πατέρα του που είναι ισχυρός και σοφός. Παράλληλα, όμως, αυτό το παιδί θα ανταποκρίνεται στην αγάπη του πατέρα του. Θα εμπιστεύεται τον πατέρα του και θα αποβλέπει σε εκείνον για καθοδηγία, πεπεισμένο ότι αυτή η καθοδηγία θα του φέρει οφέλη. Παρόμοια, αν εμείς αγαπάμε και φοβόμαστε τον Θεό  θα υπακούμε στην καθοδηγία του και αυτό θα μας ωφελεί. Πρόσεξε τι είπε  σχετικά με τους Ισραηλίτες: «Μακάρι να κάνουν την καρδιά τους να με φοβάται και να τηρεί όλες τις εντολές μου πάντοτε, προκειμένου να πηγαίνουν καλά τα πράγματα για αυτούς και τους γιους τους στον αιώνα!»—Δευτερονόμιο 5:29.<br />
Ναι, ο θεοσεβής φόβος   Σωτηρία  δεν οδηγεί στη δουλεία αλλά στην ελευθερία, ούτε οδηγεί στη λύπη αλλά στη χαρά. Ο Ησαΐας προφήτευσε σχετικά με τον Ιησού: «Η απόλαυσή του θα είναι στο φόβο του Θεού». (Ησαΐας 11:3) Και ο ψαλμωδός έγραψε: «Ευτυχισμένος είναι ο άνθρωπος που φοβάται τον Θεό στις εντολές του οποίου έχει βρει πολύ μεγάλη ευχαρίστηση».—Ψαλμός 112:1.<br />
Είναι προφανές ότι δεν μπορούμε να φοβόμαστε ούτε να αγαπάμε τον Θεό αν δεν τον γνωρίζουμε. Να γιατί είναι τόσο σημαντική η μελέτη της Γραφής. Αυτή η μελέτη μάς βοηθάει να κατανοούμε την προσωπικότητα του Θεού και να αναγνωρίζουμε πόσο σοφό είναι να ακολουθούμε την καθοδηγία του. Καθώς πλησιάζουμε περισσότερο τον Θεό, θέλουμε να κάνουμε το θέλημά του και υποκινούμαστε να τηρούμε τις εντολές του, γνωρίζοντας ότι αυτές θα μας ωφελούν.—1 Ιωάννη 5:3.<br />
Το να γνωρίζει κάποιος ότι ακολουθεί το σωστό δρόμο στη ζωή αποτελεί αιτία χαράς. </p>
<p>  Ελπίζω  να  απόλαυσες   τις  σκέψεις  μου. Φιλικά: Σταύρος   Καγκάς<br />
  e-mail  <a href="mailto:stavroskagas@yahoo.gr">stavroskagas@yahoo.gr</a>      210-4912467       6945723684</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on How Greece welcomes its female Muslims by nadia mohamed nagy</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2009/10/how-greece-welcomes-its-female-muslims/comment-page-1/#comment-3608</link>
		<dc:creator>nadia mohamed nagy</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 07 Apr 2011 16:21:42 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3106#comment-3608</guid>
		<description>Mrs Stamou ,
i&#039;m very proud with u,
I would like to share with u what you are doing for Islam
Let me introduce my self : my father is Egyptian, my mother is Greek,  so I feel responsibility for Islam in Egypt and Greece-
in Greece i have my relatives( o thiosmoo- i thiamoo-ke ksathrfia)
they are not moslems-but I couldn&#039;t make any thing for them
here in egypt im running a nursery-in afternoon I will make classes for tahfiz koran- and for teaching ignorant peopl read &amp; write arabic I hope to make any thing for Islam

nadia nagy</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Mrs Stamou ,<br />
i&#8217;m very proud with u,<br />
I would like to share with u what you are doing for Islam<br />
Let me introduce my self : my father is Egyptian, my mother is Greek,  so I feel responsibility for Islam in Egypt and Greece-<br />
in Greece i have my relatives( o thiosmoo- i thiamoo-ke ksathrfia)<br />
they are not moslems-but I couldn&#8217;t make any thing for them<br />
here in egypt im running a nursery-in afternoon I will make classes for tahfiz koran- and for teaching ignorant peopl read &amp; write arabic I hope to make any thing for Islam</p>
<p>nadia nagy</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Οι «αλήθειες των άλλων» και η μαντίλα της Ελενας by Khattab</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2009/09/%ce%bf%ce%b9-%c2%ab%ce%b1%ce%bb%ce%ae%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b5%cf%82-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%cf%89%ce%bd%c2%bb-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%bc%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%af%ce%bb%ce%b1-%cf%84/comment-page-1/#comment-3601</link>
		<dc:creator>Khattab</dc:creator>
		<pubDate>Fri, 01 Apr 2011 15:59:26 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3088#comment-3601</guid>
		<description>Pragmatika ekplizomai pou vlepo tosi poli elines kai elinides mousoulmanoi. Eimai apo Albania kai kai ezisa sxedon efta xronia stin ellada alla pote den gnoriza ellines pou exoun apospasti sto islam. Mou kanei megali entiposi ala mou deini kai megali xara, alithia. 
Sas xereto s&#039;olous me to me to xeretismo ton katoikon tou  paradisou &quot;Es Selamu Alejkum ue Rahmetull-llahi ue Barakatuhu&quot;........</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Pragmatika ekplizomai pou vlepo tosi poli elines kai elinides mousoulmanoi. Eimai apo Albania kai kai ezisa sxedon efta xronia stin ellada alla pote den gnoriza ellines pou exoun apospasti sto islam. Mou kanei megali entiposi ala mou deini kai megali xara, alithia.<br />
Sas xereto s&#8217;olous me to me to xeretismo ton katoikon tou  paradisou &#8220;Es Selamu Alejkum ue Rahmetull-llahi ue Barakatuhu&#8221;&#8230;&#8230;..</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Comment on Greek Muslim: Myrto &#8211; my journey to Islam by Amir Abdullah</title>
		<link>http://www.greeksrethink.com/2010/11/greek-muslim-myrto-my-journey-to-islam/comment-page-1/#comment-3598</link>
		<dc:creator>Amir Abdullah</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 24 Mar 2011 05:33:21 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.greeksrethink.com/?p=3950#comment-3598</guid>
		<description>Seriously, if you had any deep knowledge, you would know that Christianity does not always preach equality between the genders, on the other hand, Islam also DOES preach equality between the genders. Both in Christianity and Islam, as in Judaism as well, the social roles of men and women differ. Not only in these religions, but by nature, and these religions simply point us towards our nature. So, if you understand how nature works, because nature is a sign for you to learn, in order to attain what the Ancient Greeks called &quot;Eu Zein&quot; (Well Being would be a good translation for that), you understand that nothing is by chance, and so there is a deeper meaning behind some things. Yahweh, God, Theos, Allah, however one may call The Creator, has made this world and us humans in order to test us. These are a few points that might help you understand why such statements are made in the Holy Qur&#039;an, or in other scripture sent by God to mankind.
To be more exact, in respect to hitting one&#039;s wife that you mentioned: Specifically there are three steps mentioned in the Holy Qur&#039;an, for if you have a case that someone&#039;s wife is being stubborn about something that might ruin the relationship (a matter of trust for example). 1. You go and talk with her in the best possible manner and with wisdom, you try to find a way to solve the problem this way, which in most cases will work. 2. IF!!! that doesn&#039;t work, you stop sharing the bed (in modern terms, you go sleep on the couch, and this is a sign of the man to the woman that he strongly disagrees with her, so much so, that he will even go as far as to oppress HIS OWN sexual needs). 3. IFIFIFIFIFIFIFIF!!!!!!!! that doesn&#039;t work either, you give her a light slap, or how the Prophet (may the peace and blessings of God be upon him) explained it (though he personally never went as far), hit her lightly with a Miswak (what we would call a toothbrush in our time).

Now about polygamy. Again you are looking at it from a &quot;I&#039;m jealous&quot; point of view, rather than from a realistic or practical point of view, because honestly, polygamy as Islam prescribes it is both realistic and practical, while polyandry is neither realistic, nor practical.
I hope this answers your questions about that. You can verify what I said with some research if you do not trust my word.
By the way, forgive me for my ironical tone and my jokes about you, I know you are a person with feelings and everything and not just a &quot;name&quot; on the internet so I should respect you as such, but the matter of fact is that you are at least the 1000th who comes in here and says almost exactly the same things and I&#039;m getting a little fed up with this.
Just to make things clear, we are national Greeks who are promoting, on the one hand the issue of the Mosque and Cemetery because they are of practical and ethical value to us, and on the other hand the strengthening of the bonds between Greeks and Muslims in Greece because we are going to live together, and it is better to live in peace rather than fight over things that in the end are stupid to the core. For example your Catholic Filipino argument about Saudia, we are neither responsible for what those Filipinos do there, nor for what Saudis do. We can only ask our rights in our country. Maybe the Filipinos themselves should do in Saudia the same as we do here, or get the Vatican to do it for them if they are afraid of whatever the result would be if they themselves asked for a Church in Saudia. The same goes for every minority. When people are honest about what they want, they will eventually get it, and personally I just want to be able to express myself freely in my country of origin, and live in harmony with my compatriots, whatever their personal views on life may be. Do you understand what I&#039;m talking about? I hope you do.</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Seriously, if you had any deep knowledge, you would know that Christianity does not always preach equality between the genders, on the other hand, Islam also DOES preach equality between the genders. Both in Christianity and Islam, as in Judaism as well, the social roles of men and women differ. Not only in these religions, but by nature, and these religions simply point us towards our nature. So, if you understand how nature works, because nature is a sign for you to learn, in order to attain what the Ancient Greeks called &#8220;Eu Zein&#8221; (Well Being would be a good translation for that), you understand that nothing is by chance, and so there is a deeper meaning behind some things. Yahweh, God, Theos, Allah, however one may call The Creator, has made this world and us humans in order to test us. These are a few points that might help you understand why such statements are made in the Holy Qur&#8217;an, or in other scripture sent by God to mankind.<br />
To be more exact, in respect to hitting one&#8217;s wife that you mentioned: Specifically there are three steps mentioned in the Holy Qur&#8217;an, for if you have a case that someone&#8217;s wife is being stubborn about something that might ruin the relationship (a matter of trust for example). 1. You go and talk with her in the best possible manner and with wisdom, you try to find a way to solve the problem this way, which in most cases will work. 2. IF!!! that doesn&#8217;t work, you stop sharing the bed (in modern terms, you go sleep on the couch, and this is a sign of the man to the woman that he strongly disagrees with her, so much so, that he will even go as far as to oppress HIS OWN sexual needs). 3. IFIFIFIFIFIFIFIF!!!!!!!! that doesn&#8217;t work either, you give her a light slap, or how the Prophet (may the peace and blessings of God be upon him) explained it (though he personally never went as far), hit her lightly with a Miswak (what we would call a toothbrush in our time).</p>
<p>Now about polygamy. Again you are looking at it from a &#8220;I&#8217;m jealous&#8221; point of view, rather than from a realistic or practical point of view, because honestly, polygamy as Islam prescribes it is both realistic and practical, while polyandry is neither realistic, nor practical.<br />
I hope this answers your questions about that. You can verify what I said with some research if you do not trust my word.<br />
By the way, forgive me for my ironical tone and my jokes about you, I know you are a person with feelings and everything and not just a &#8220;name&#8221; on the internet so I should respect you as such, but the matter of fact is that you are at least the 1000th who comes in here and says almost exactly the same things and I&#8217;m getting a little fed up with this.<br />
Just to make things clear, we are national Greeks who are promoting, on the one hand the issue of the Mosque and Cemetery because they are of practical and ethical value to us, and on the other hand the strengthening of the bonds between Greeks and Muslims in Greece because we are going to live together, and it is better to live in peace rather than fight over things that in the end are stupid to the core. For example your Catholic Filipino argument about Saudia, we are neither responsible for what those Filipinos do there, nor for what Saudis do. We can only ask our rights in our country. Maybe the Filipinos themselves should do in Saudia the same as we do here, or get the Vatican to do it for them if they are afraid of whatever the result would be if they themselves asked for a Church in Saudia. The same goes for every minority. When people are honest about what they want, they will eventually get it, and personally I just want to be able to express myself freely in my country of origin, and live in harmony with my compatriots, whatever their personal views on life may be. Do you understand what I&#8217;m talking about? I hope you do.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>

